lauantai 19. tammikuuta 2013

Hiphei!


Kaikkea sitä ehtii tapahtua, vaikka pojat välillä vähän sairastelevatkin... Silloin jäämme ihan vain kotiin. Korkeintaan kaupassa pyörähdämme. Viime viikonloppu meni näin.

Eilen kävin kirjoittamassa kandin maturiteetin. Jee!!! Kandityöni hyväksyttiin jo jotain pari vuotta sitten, mutta sen maturiteetti jäi roikkumaan. Ei ollut mitään asiaa Jyväskylään tms. Nyt sitten kun aloitin tän gradun suhteen tsemppaamisen niin päätin, että mitä sitä enää lykkäämään. No sitten tietenkin juuri vuoden kylmimpänä päivänä mä, Jere ja Nooa ajettiin Jyväskylään... Auton lämpömittari näytti -29.5!!! Auto oli lämmin, maisemat uskomattoman kauniit ja Nooa nukkui mennen ja tullen :D

Mulla on valtavat määrät ihania kuvia otettuina.. Niihin ihan hukkuu kun katselee ja tulee paljon muistoja mieleen. Olen todella iloinen, että kuvia on tullut otettua. Vielä kun saisi tilattua ne paperiversioina/kirjana... Yhden kuvakirjan olen tehnyt ja sellaisia haluaisin lisää. Tässä vähän "kevennystä" mun gradupuuhiin..


Ja vielä lisää... :D




















Eväät ne auttaa jaksamaan!

Meillä täällä on vadelmajuustokakku jääkaapissa hyytymässä.. Nuutti tykkää todella paljon kaikista leipomishommista. Nytkin sekoitteli mulle ainekset siihen kakkuun, eikä meinannut millään ymmärtää miksei kakku mennyt uuniin....

Mukavaa lauantai-iltaa teille, jotka luitte tän bloggauksen!!!

5 kommenttia:

  1. Mukavaa lauantaita myös sinne! :) Ps. Koukatkaahan joskus kaffelle, kun "ohi" ajatte!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ajattelinkin teitä matkalla, mutta kun oli niin järkyttävän kylmä ja aika tiukka aikataulu. Keväällä tulee varmasti uusia reissuja! Laittelen viestejä sit ja tullaan kahville :)

      Poista
  2. Hiphei ku kandi on hoidettu pois alta!:)kivaa la-iltaa teillekin!

    VastaaPoista